emmawelinder

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Emma Welinder - 17 januari 2015 20:59


Gokväll! Det blev en smörgåstårta till middag;-) Tycker det receptet vi har är väldigt gott med bl.a bacon, ägg och skinka i fyllningen.
Nya Beck-filmer har ju kommit ut så sitter och tittar på den första nu!
Hoppas ni också får en mysig lördagkväll!

Av Emma Welinder - 17 januari 2015 11:29


Helt underbart va det att vakna upp idag! Hade dock planerat att sova lite längre men det tyckte inte grannarna;-) Men njöt av att ligga och dra mig i 40 min innan jag klev upp till en nystädad lägenhet med massa nya fina blommor, och inga skolböcker på bordet! Helt sjukt vad man uppskattar ledig tid mer och att kunna vakna och bestämma själv vad man vill göra idag.
Min plan idag är att cykla och handla mat till ikväll. Eftersom älskling är så himla stöttande och underbar så tänkte jag laga en av hans favoriträtter till ikväll när han kommer hem. Har sagt till honom att vara hungrig när han kommer hem så nu från jag hoppas att jag lyckas!
Annars så ska jag bara ha lite egentid med kära soffan och avverka några avsnitt SATC!

Hoppas ni får en bra start på helgen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards