emmawelinder

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Emma Welinder - 3 januari 2015 19:52


Hej!
Igår bokade jag två biljetter till bröllopsmässan i Malmö 7-8 februari:D Kom in i en riktig bröllopsstämning så satt och googlade runt på massa fina kyrkor och slott hela kvällen! Hittade ett som jag föll för, precis min smak! Blev så exalterad att jag inte kunde somna. Låg vaken till klockan två och bara drömde mig bort! Slottet jag gillade ligger i Örenäs så får bli en tur dit till sommaren och kika;-)
Fick igång vår nya skrivare idag också som bl.a skriver ut trådlöst från mobil och i-Pad så fick bli lite nya bilder i bröllopspärmen.

Nu ligger vi mätta i soffan med tacogratäng i magarna, blir nog en marängsvissmilkshake snart;-)

Hoppas ni har en bra lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards