emmawelinder

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Emma Welinder - 21 januari 2015 18:37


Hej på er! Ännu en dag där man inte slutar förrän kl fem. Har varit en seg dag så är riktigt skönt att vara hemma igen. Ska bara slappa ikväll och ladda inför morgondagen som är sista skoldagen för denna veckan! Är nämligen ledig fredag så det är såå skönt med en mjukstart :-)

Har sett på reklamen att det börjat ett program som heter Mordet på TV3 men såg inte första avsnittet. Vi började prata om det i skolan idag på lunchen och det verkar ju bra/räligt så ska börja se det! Dom spelar upp ett verkligt mord, väldigt extrema sjuka mord som begåtts, kan tycka sånt är intressant att se men får nog vänta till imorgon när Chrille är hemma:P

Hoppas ni haft en bra dag!

Saknar dig i soffan idag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards