emmawelinder

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Emma Welinder - 29 augusti 2014 20:07


Gokväll!
Nu ligger en god hemmagjord pizza i magen och Beckfilmen är igång!
Här kommer lite bilder från resan som togs med dom andra kamerorna :-)

<3

Av Emma Welinder - 29 augusti 2014 17:05


Hej allesammans! Nu är vi hemma i Sverige igen efter en riktigt härlig och välbehövlig semester på Kreta! Förnekade in i det sista att vi skulle hem så har gått med lite småångest hela dagen :P Men vi har det ju inte så pjåkigt här hemma heller ju!

I eftermiddags var jag hos frisören och klippte mig! Det blev en lugg. Ville inte ha en helt rak lugg utan något lite lättare. Svårt att förklara men blev nöjd måste jag ändå säga. Tycker inte jag passar så bra i vanlig lugg men detta ska nog fungera ;-) Så kul med något nytt! Även om jag inte skulle passa lika bra i det ( svårt att veta innan ) så ville jag prova något nytt!

Luggen jag var ute efter!

Luggen jag fick :-)
Aldrig lätt att få någon annans hårstil exakt.

Idag har det även blivit handling, tvätt och uppackning av alla saker i resväskorna. Skönt att fått undan allt idag så vi kan njuta av kvällen och resten av helgen!

Har även läst ikapp de bloggar jag följer och blev riktigt inspirerad utav Paula Uribes pt-tränares Beas blogg där hon gjort ett inlägg om hur en bra/lagom träningsvecka kan se ut för att komma i form snabbt och hållbart. Måste säga att jag tyckte det upplägget lät precis i min stil så ska skriva ner det och börja på måndag! Riktigt sugen på att komma igång nu när skolan börjar. Hon gör även bra inlägg och olika styrkeövningar så ska skriva ner dem till den dagen man kör styrka!
Vill ni läsa inlägget så gå in på svettlukt.myshowroom.se
Hon gjorde inlägget idag med rubriken "Få bort fetten mellan benen"

Nu ska jag gå igen alla bilder vi tagit på resan! Kul!
Blir ett inlägg om det ikväll eller imorgon:-)
Trevlig fredag

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards