emmawelinder

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Emma Welinder - 13 augusti 2014 15:42


Hej! Sista gången man cyklar hem kl 06.20 på morgonen är avklarad. Skönt! Idag ställde jag kl på tolv för att försöka vrida om dygnet, så är sjukt trött nu. Men har haft saker att göra idag så att man inte somnar. Började med att tvätta medan Chrille fixade med taket. Det han spacklade igår trillade ner av någon anledning, så fick börja om :-( Men nu verkar det hålla! Medans tvättmaskinen har gått så har jag diskat, ringt samtal mm. Nu är tvätten klar så vi tänkte åka och handla nya handtag till våra innerdörrar. Jag tycker dom är ok men Chrille gillar inte guldiga så nu blir det silver:-)
Ikväll ska vi hem till chrilles föräldrar och äta äppelpaj. Men innan dess blir det nog en hämtpizza!

Hoppas ni har en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards