emmawelinder

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Emma Welinder - 19 augusti 2014 22:05


Gokväll! Idag har det varit full rulle. Vi ställde kl på tio, blev nog lite för många timmars sömn igår:P Sen har Chrille slipat och målat taket medan jag har bakat kanelbullar och planterat uteblommorna vi köpte förra veckan. Sen på eftermiddagen skulle jag ner till vårdcentralen igen men denna gången få utskrivet eksemsalvor, vilket inte gick så lyckat! Hade tid kl 15.40 och när jag väntat 30 min går jag och dubbelkollar och då säger dom att hon har nog bara blivit försenad. Efter totalt 50 min så kommer det en personal och tittar förvånat på mig och frågar om jag har fått hjälp för dom stänger snart. Han hämtar hon jag hade tid hos, och hon trodde inte jag skulle komma utan att hon bara skulle skriva ut recepten utan att träffa mig! Lagom irriterad va jag då efter att ha suttit 50 min där i onödan. Men men, skit samma, körde till Apoteket och skulle hämta ut salvan och då har kärringen skrivit ut FEL! Får ta i allt jag har för att inte börja storböla på Apoteket. Det va bara att köra tillbaka till capio igen och börja om! Gah!

Men sen ikväll kom chrilles syskon med respektive och barn och fikade! Kul att hinna ses alla innan vi åker!

Nu blir det soffan och en Beckfilm :-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards