emmawelinder

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Emma Welinder - 18 augusti 2014 16:39


Hej!
Blev ett litet blogguppehåll i helgen. Jobbade hela lördagen och va riktigt trött när jag kom hem!
Igår va jag, Chrille, Johanna och Erik på Liseberg! Vi hade tur med vädret, stod att det skulle regna hela dagen men det kom bara någon enstaka skur. Dessutom var där inte alls mycket folk då många säkert blev lite skrämda av väderprognosen. Hade inte vi förbeställt biljetter hade vi kanske inte åkt upp heller! Men det va tur vi gjorde det :-) Va riktigt kul trots att jag blev väldigt åksjuk och inte kunde åka så mycket. Men fick åkt alla stora åkattraktioner. Blev dock väldigt besviken på atmosfear, trodde den skulle vara sjukt läskig, och visst man åkte högt upp men kändes knappt något när dom släppte och man åkte ner. Till och med Chrille och Erik som jag precis fick med mig upp höjde på ögonbrynen när vi kom ner. Var detta allt? Helix däremot var det ett jäkla tryck i!


Idag sov vi till kl tolv, mer än 12 timmar:P Halv två skulle jag göra en cellprovtagning. Efter det gick vi inom mormors bageri och handlade med oss en baguette och bakelse med hem :-) Lite firande att nu är det semester och vi har bara roliga saker framför oss! Ikväll föreslog Chrille att vi också skulle gå ner till Italia och äta middag, inte säger man nej till det! Såg jag så skräckslagen ut hos barnmorskan :P Han är söt han!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards