emmawelinder

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Emma Welinder - 14 augusti 2014 17:08


Hej!
Började dagen idag med att köra Chrille till jobbet halv nio. När jag kom hem sen ställde jag mig och bakade brownies som jag tänkte ha med till jobbet imorgon eftersom det är näst sista dagen :-) Sen körde jag hem till mina föräldrar och gick en promenad med Mille! Skulle hämta Chrille kl ett så passade på då! Sen åkte vi ut till hans syster i Hofterup och fikade!
På vägen hem svängde vi inom Hög och handlade nya blommor till balkongen då dom vi har dog totalt i denna värmen. Och nu bytar vi handtagen vi köpte igår! Inte en lugn stund idag, men det har ju varit roliga saker man gjort :-)
Nu blir det att hålla en tidig kväll. Börjar kl sex imorgon bitti så blir tidigt i säng.
Fredag imorgon:-)

Promenad längs Kävlingeån

Dom gamla

Dom nya :-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards