emmawelinder

Alla inlägg under juli 2015

Av Emma Welinder - 4 juli 2015 11:17


Godmorgon! Ännu en fin dag idag och jag o mamma har åkt till stranden redan. Igår var jag och Chrille här, härliga dagar nu!


Igår kväll körde jag till Helsingborg för att träffa Elin. Vi satte oss på en uteservering och åt en god middag, sen köpte vi med oss Ben&Jerry glass och gick vi ner till vattnet och satt där fram till kl elva. Hur skönt som helst och massa att prata om!


Hoppas ni får en härlig lördag!

Av Emma Welinder - 2 juli 2015 22:13


Hejsan! Ja det kan nog inte bli mer sommar än att spendera dagen på stranden och sedan grilla på kvällen med vänner. Så härligt.
Vi körde ut till saxtorps dammar som förra året och la oss i sanden. Blev premiärdopp vilket inte var så varmt men det gick. Fick sällskap av en orm som också skulle ner i vattnet och bada :O
På kvällen mötte vi upp Johanna och Erik på St. Hans backar och grillade. Så himla gott och en lyx för oss som bor i lägenhet.
Nu blir det lite tv och uppladdning inför en dag på stranden imorgon med;-)

Underbar kväll!

Av Emma Welinder - 1 juli 2015 18:44


Hej! Idag kom sommaren på riktigt. Tyvärr jobbade Chrille så jag satte mig på bussen till Kävlinge. Kände att jag inte ville sitta i lägenheten hela dagen. Så det blev lite solning och gos med mille tills mamma dök upp och sen resten av familjen.
Nu väntar jag på att Chrille ska hämta mig så vi kan åka hem och laga pulled pork. Magen kurrar!
Hoppas ni haft en skön dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards