emmawelinder

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Emma Welinder - 31 juli 2015 22:25


Gokväll! I eftermiddags så åkte vi som sagt hem till Andreas och Carro. Blev mycket mys, bus och prat!
Beställde pizza på kvällen och smaskade även i oss kladdkaka så nu är man mätt och belåten!
Nu är vi hemma igen och jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det en överraskning med familjen:-)
Sov gott!

Av Emma Welinder - 31 juli 2015 13:30


Hallå! Igår var det full fart. En timmes promenad innan frukost, tårtbak, fika med svärföräldrarna sen hem och piffa till sig för en kväll i Malmö. Vi, min bror och hans kompisgäng möttes upp på T.G.I Fridays och åt en god middag. Sen gick vi vidare till Big Bowl och bowlade i två timmar och drack goda drinkar. Kvällen avslutades med lite efterfest hos Kim och hans tjej. Mycket rolig kväll!

Imorse så tog jag en löprunda innan frukosten. Sen började vi skriva packlista till paddlingen nästa vecka. Nu ska vi strax hem till Andreas och Carro!
Ha en bra fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards