emmawelinder

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Emma Welinder - 9 juli 2015 18:38


Hej!
Såg att jag har tagit bild på allt vi har gjort idag så får bli ett "dagen i bilder" inlägg.
Vi har lagt ut datorskärmen och högtalarna på Blocket och fick napp på skärmen. Så en man var här i morse och köpte den. Högtalarna är fortfarande inte sålda om någon är intresserad;-)


Sen åkte vi ut till Nova för att handla en väst och slips till Chrille inför bröllopet nästa helg.


Efter det var det dags för träning för min del. Tog bilen till Gerda pga det hemska höstvädret vi har! Blev en timmes löpning på bandet och lite magträning.


På kvällen så lagade jag mat. Det blev en av Chrilles favoriter, fläsk med potatis och löksås. Tänkte göra en liten äppelpaj ikväll också!


Nu myser vi ner oss i soffan under täcket och tittar på serie. Det är ju definitivt rätt väder till det! Har börjat kolla på The Tudors, väldigt bra!


Hoppas ni också får en mysig torsdagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards