emmawelinder

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Emma Welinder - 15 juli 2015 15:11


Hejsan! Efter allt gott jag åt i helgen så tänkte jag att jag fram till nästa onsdag (vägning) ska gå en timme varje morgon innan frukost. Har lite ont i halsen så vågar inte springa. Och vill att vågen sa visa en viss vikt tills nästa gång;-) Idag hade jag gått upp 0,2 kg vilket kändes helt ok! Var förberedd på mer.
Annars idag då, har sytt om översta knappen på chrilles skjorta så att han kan knäppa den utan att strypas! Han ska ju på bröllop i helgen så har hjälpt till att fixa iordning kläderna;-)
Ikväll ska jag, Chrille och min bror hem till mormor och äta middag. Undrar vad det kommer bjudas på för gott!
Hoppas ni har en bra dag! Imorgon har dom lovat sol så då blir det stranden!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards