emmawelinder

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Emma Welinder - 22 juli 2015 15:23


Hejsan! Idag har vi spenderat eftermiddagen på landet, närmare bestämt Långaröd. Min mormor och morfar hade ett torp där i många år där vi spenderade en vecka varje sommar, jag, min bror och kusin. Dom sålde det när jag var fjorton (tror jag) och sen dess har man inte riktigt haft vägarna förbi. Men blev sugen på att åka dit och kika så det gjorde vi idag.
När vi kom dit så såg vi att det stod en bil och de nya ägarna satt och åt lunch vid fönstret så dom såg oss direkt och var snabba ut och undrade vilka vi var. Dom var väldigt trevliga och lät oss komma in och titta. Det var sig likt.
Sen promenerade vi längs grusvägen och in i de skogsområden som vi brukade gå i. Rolig!

Nu blir det inte mycket mer aktiviteter idag. Vägde mig imorse och lyckades nå det mål jag satte upp för en vecka sen så blev sjukt glad. Gick ner hela 0,9 kg från förra onsdagen. Har gått ner totalt 3,2 kg nu på drygt 1,5 månad. Det börjar ta sig:-)

Hoppas ni får en bra dag!

Körde även förbi morfars barndomshem som ligger några hundra meter från torpet.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards