emmawelinder

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Emma Welinder - 19 augusti 2016 20:33


Hejsan! Första semesterdagen idag för mig och Chrille tillsammans. I förmiddags var jag och klippte mig och sen hämtade jag upp Chrille så körde vi till Emporia. Jag behövde nya hösttröjor och hittade några fina. Speciellt min nya Odd molly tröja som jag gav mig själv som lite avskedspresent för städningen att jag faktiskt städat där i sju år. Tyckte jag förtjänade lite belöning;-)
Nu känner jag verkligen att det är höst. Det har ju varit höstväder hela augusti men man vill ju inte börja ställa om redan då men idag handlades hösttröjor och höstblommor hem så nu ska det bli mysigt med höst!

Älskar färgen nu till hösten!


Nu ikväll har Chrille lagat goda hamburgare och jag ska baka en kladdkaka! Måste ju ladda upp inför damernas fotbollsfinal i OS, heja Sverige!!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards