emmawelinder

Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Emma Welinder - 6 augusti 2016 12:53


Hejsan! Denna veckan har verkligen gått fort. Jobbade sista natten tors - fre. La mig kl 7 ock gick upp kl 12 för att försöka ställa om dygnet direkt. På eftermiddag så fyllde jag på mina fransar, sen blev det att hoppa in i duschen och göra sig iordning för att möta upp min bror och hans tjej. Victor hade hittat biljetter till Avicii och frågade om vi ville hänga på. Ehh, JA! Det är ju hans sista Norden-spelning så var roligt att ha fått se honom. Vilket tryck det var!

Det var lite kö in.

Idag ställde jag klockan på halv elva för att inte sova alltför länge men herre Gud det gick knappt att öppna ögonen när klockan ringen. Vi lyckades ta oss ut till soffan och har ligger där fortfarande och slötittar på OS-invigningen.


Ikväll blir det släktmiddag med fam. Niklasson. Hoppas ni får en härlig lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards