emmawelinder

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Emma Welinder - 18 augusti 2016 17:55


Hejsan! Denna morgonen blev inte riktigt som jag föreställt mig. Jag skulle gå upp och äta en lugn frukost i soffan framför bachelorette, men när jag tittar ut från balkongen så ser jag en liten kanin nere på gräsmattan alldeles själv utan koppel. Tänkte direkt att den måste ju ha rymt och jag ville ju inte att den skulle bli tagen av någon katt så jag gick ner för att se om där var någon person i närheten men det var där inte. Så jag plockade upp kaninen och gick upp till lägenheten igen. Den var så snäll och lugn och söt. Jag släppte ner den ute på balkongen och tänkte att den måste ju ha mat och vatten. Kan ju ta flera dagar innan man hittar ägaren! Chrille var iväg så jag ringde honom (tyckte detta samtalet skulle bli lite roligt).
Chrille: Hej
Jag: Hej, du vi har ett problem.
Chrille: Vadå?
Jag: Du får handla med dig kaninmat hem!
Chrille: Va?!
Jag: Jag hittade en bortsprungen kanin så jag tog med hem :D
Chrille: ...säkert att du inte stulit den ;-)

Hehe han vet hur mycket jag gillar kaniner! Det var dock inte länge vi hade den för efter jag pratat med Chrille så sprang jag ner och skulle hämta mitt paraply som jag lämnade på gräsmattan och då kommer det en mamma med sin dotter och jag frågar direkt om dom letar efter en kanin. Dom bara "JA!!". Så det var ju tur:-)


Nu är jag på jobb och jobbar sista passet innan semestern! Woho!


Hoppas ni får en bra torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards