emmawelinder

Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Emma Welinder - 13 augusti 2016 23:12


Gokväll! Denna veckan har gått väldigt långsamt tycker jag. Antagligen för att jag har gått upp 04.45 på morgon, så då räknar man dagarna till helgen.
Idag har jag, Chrille, min bror och hans tjej, som födelsedagspresent till våra föräldrar, åkt rodel och zipline på Kungsbygget. Aktiviteterna i sig var väldigt roliga men vi hade definitivt inte vädret på vår sida. Instruktören sa att det var den sämsta dagen på sommaren hittills... Stå 45 min i kö i ösregn var kanske inte jättetaggande. Men men det går ju inte att planera.
Väl hemma grillade vi massor med god mat och åt tårta!

Imorgon blir det jobb för både mig och Chrille. Chrille jobbar helg normalt och jag ska gå in extra. Fina pengar ;-)
Hoppas ni har en bra helg!

Ena stunden ösregnade det..

.. och nästa stund var det strålande sol.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards