emmawelinder

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Emma Welinder - 20 januari 2016 09:58


Hej! Sorry för dålig uppdatering i måndags och tisdags, men det fanns varken tid eller ork.
I måndags så hade jag föreläsning 8-10, sen körde jag direkt till jobbet och jobbade till kl 15 och körde därefter tillbaka till skolan och hade föreläsning till kl 16. Efter det körde jag direkt till Gerda och tränade så var hemma 18. Dusch och middag på det och sen sängen.
I tisdags så jobbade jag 7-12, körde och köpte lunch och körde hem om och åt för att sedan köra till skolan kl 13 och ha föreläsning till 15. Kör hem om och äter och cyklar sen till spinningen 16.30, hem igen o duscha och äta middag för att sedan köra till furulund och Städa. Allt som allt var jag hemma om fyra gånger för att sedan köra iväg igen.
Så igår la jag mig kl 20 och vaknade idag kl 9! Så härligt! Idag är jag helt ledig vilket är såå skönt. Ska strax ner och gymma och i eftermiddag ska jag och Johanna gå en promenad.
Kände ett sådant enormt sötsug igår. Började ju äta rätt igen och träna förra onsdagen och idag var det vägning. 1,6 kg visade vågen att jag gått ner!! Så nu är motivationen på topp. Det behövs verkligen en boost för det är jobbigt, speciellt med maten för min del. Min mage gillar inte när det blir för nyttigt. Svårt att beskriva den känslan.

Nu blir det frukost och sen Gerda! Ha en fin onsdag!

Testade mina nya dojor. Har samma i rosa också men behövde ett par svarta bekväma till jobbet eftersom jag står upp hela dagen, och rosa matchar sällan:P
Kan verkligen rekommendera Nike Pegasus! Superskönt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards