emmawelinder

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Emma Welinder - 14 januari 2016 18:22


Gokväll! Idag ställde jag klockan på halv åtta. Gick upp, åt frukost och cyklade till gymmet (i blåst och snö) och körde ett styrkepass. Sen hem och duscha, byta om och äta lunch för att sen köra till Lomma och träffa Carro och barnen.
Hämtade upp ett paket på vägen hem sen och nu är Chrille o kollar på bio med sin bror och pappa.
Imorgon väntar jobb för min del, sen lite förberedelser inför lördag och min tjejmiddag! Chrille ska fixa förrätten (han är bättre på den) och jag tänkte baka tårtan imorgon.

Hoppas nu haft en bra torsdag!

Har haft mina ögon på dessa tygunderlägg från Hemtex länge. Sett dom tre gånger i affären men inte köpt dom. Men nu hittade jag dom på rea på nätet så då var det ju menat;) Två förkläden fick följa med också. Jag behöver det när jag bakar har jag kommit fram till.

Nu blir det soffa, täcke och serie.
Snacka om att godissuget är enormt nu!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards