emmawelinder

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Emma Welinder - 5 januari 2016 21:28


Föddes jag! Så ja idag fyller jag 25 år. Galet!

Dagen har varit helt perfekt. Började dagen med paketöppning och frukost. Älskling hade köpt det jag önskat mig och mer så blev så överraskad och glad!
Efter honungsbullar och chokladmjölk så åkte vi till Nova och handlade bebiskläder till chrilles systerdotter som kommer i februari, samt provade en vigselring.
Sen körde vi hem och byltade på oss mer kläder och körde o hämtade Mille och körde ut till Järavallen och gick en promenad. Väldigt skönt.
Sen körde vi hem och värmde oss och så kom min mamma förbi med fina rosor och så tog vi en fika.
Nu har vi precis kommit hem från en god middag på Jensens Böfhus. Det blir att krypa ner i soffan med täcke och kudde och titta på Bron.

Underbar födelsedag!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards