emmawelinder

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Emma Welinder - 15 januari 2016 18:19


Hejsan! Fredag idag men känns som måndag eftersom jag jobbat. Väl hemma så började jag baka på tårtan till imorgon. Blir en marängtårta med ett chokladlager mellan. Gudomligt god! Chrille har blinkat snällt med ögonen att det ska bli tårta över till honom också hehe.

Annars då. Skönt att slippa plugg men ändå så är det fullt upp. Gick upp halv sex idag så är riktigt trött så blir en tidig kväll. Dock tar tårtan 2,5h att baka så får se när den blir klar. Gjorde första satsen fel så fick kasta den och börja om. Det ironiska är att jag cyklade inom affären efter jobb och handlade mer ägg för hade en känsla att jag kommer göra fel, och JA, det gjorde jag. Blir man trött eller. Aja, tur man känner sig själv så bra att man bunkrar upp innan:P
Någon mer än jag som alltid gör fel i köket när det gäller?

Hoppas ni har en skön fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards