emmawelinder

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Emma Welinder - 1 januari 2016 15:30


Hej januari och 2016! Detta året kommer bli så speciellt och magiskt. Sista hela året med skola och ett helt år fyllt med bröllopsplanerande (vilket för mig är en dröm som slår in och jag ska njuta till max). Nu börjar pusselbitarna till det nya livet falla på plats. Detta året är sista året för plugg-pojkvän-lägenhet. 2017 blir det jobb-man-hus(ev.). Så jag ska njuta av allt 2016 har att erbjuda. Det får bli mitt nyårslöfte!

Igår firade vi nyår med fina vänner i hennes föräldrars hus. Vi kom dit vid fem, satt och pratade och umgicks lite innan vi började förbereda förrätten som var en räkröra på toast (laxröra för mig). Vi passade även på att ta lite fina nyårsbilder på oss. Jag och Sofia som båda älskar att ta bilder testade tålamodet på våra män lite hehe.


Efter förrätten blev det lite paus och vi spelade spelet Absolut överens som vi hade med oss. Sen lagade vi middagen som bestod av oxfilé, hasselbackspotatis och pepparsås.


Lite spelpaus igen och denna gången ett frågespel om Sverige. Inte min starka sida...
Till efterrätt blev det vanilj- och chokladpannacotta med hallon. Supergott.

Tomteblossen kom fram också.

Halv tolv hoppade vi ner i bubbelpoolen. Det regnade lite med det var bara mysigt. När klockan slog tolv såg vi alla fina fyrverkerierna och kom sedan inte upp från badet förrän halv tre på natten!


Vilket nyår och start på 2016!
Hoppas ni också haft en fantastisk kväll!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards