emmawelinder

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Emma Welinder - 10 juni 2015 23:15


Hej! Blir ett sent hej idag. Det har varit full rulle hela dagen idag. Först ett besök hos tandläkaren, sen direkt till frisören. Det blev blondering och så klippte jag lugg:-) Blev riktigt nöjd!

Sen åkte jag hem och hämtade Chrille och så åt vi lunch på espresso house. Sen gav vi oss iväg på en roadtrip till Kivik! En bit att köra men väldigt fint. Vi började med att besöka kiviks musteri och handlade massa gott. Sen gick vi en liten vandring upp till stens huvud för att kolla på utsikten. Efter den lilla vandringen körde vi ner till hamnen och åt vars en baguette som vi köpte med oss från mormors bageri i Lund! Så gott!
Orkade inte hela så matade fåglarna med resten.

Nu sitter vi hemma i soffan igen och tittar på Robinson. Så spännande, final imorgon!

Hoppas ni haft en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards