emmawelinder

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Emma Welinder - 7 juni 2015 15:07


Hej! Nu har vi varit i Lomma och spenderat förmiddagen med Andreas, Carro, Liam och Elna! Vi mös och busade lite i lägenheten först, sen gick vi ner till havet. Väldigt lagom väder, trodde det skulle blåsa kallt vid havet men det var bara skönt. Härlig förmiddag helt enkelt. Nu ska vi snart bege oss till Vellinge. Hoppas ni har en bra söndag!

Massa gos och prat...

...sen däckade hon :P

Chrille övar inför dopet på lördag!

Av Emma Welinder - 7 juni 2015 09:02


Hej! Igår var första oplanerade dagen på sommarlovet. Chrille jobbade dygn så var hemma hela dagen själv. Sov till kl 11, gick upp o diskade och städade undan och la mig sen i soffan en stund och njöt.
Vid tre-tiden gav jag mig ut på promenad i två timmar! Herre Gud vad ont i fötterna, och rumpan, jag har idag. Resten av kvällen spenderades i soffan framför film:-)
Hoppas ni hade en bra lördag igår också.
Idag har vi massor planerat. Kl tio ska vi till Andreas och Carro och ikväll ska vi till Peter och Cissi! Rolig dag!

Precis hemkommen från promenaden!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards