emmawelinder

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Emma Welinder - 4 juni 2015 17:08


Hej! Igår var vi som sagt på Jensens Böfhus och åt! Otroligt gott som vanligt.

Premiär för mina nya skor;-)

Började dagen idag med en löprunda. Riktigt tungt var det men blir förhoppningsvis lättare med tiden!
Sen röjde jag här hemma och planterade blommorna vi köpte igår till balkongen. Blev dock inte helnöjd, tyckte dom blev lite platta.


I eftermiddags har jag varit hos min kära mamma och blekt mina tänder! Var spännande att göra det och ilade inte alls för min del så det var ju skönt.

På bussen påväg till furulund Så fint på fälten.


Nu blir det verkligen vila resten av dagen! Såg att det går en två-delad dokumentär om prins Karl Philip och Sofia nu inför bröllopet så det tänkte jag lägga mig och titta på nu från TV4-play!
Hoppas ni för en härlig torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards