emmawelinder

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Emma Welinder - 1 juni 2015 19:11


Hejsan! Nu är man inne i slutspurten, tentan går imorgon eftermiddag, sen är det sommarlov! Så härligt! Vi har massa roligt planerat i juni som man ser fran emot, så förhoppningsvis blir ju bloggen också lite roligare att läsa än vad den har varit de senaste veckorna.
Igår firade vi mors dag! Blev grillat hemma hos föräldrarna, gott! Av mig och min bror fick mamsen ett armband och rosor.
Idag har jag läst igenom det mest mesta inför tentan en extra gång för att snappa upp det jag inte kan till 100%, så nu hoppas jag innerligt att det går vägen imorgon!
Det senaste och mest spännande som har hänt är att min bror ska buda på ett hus! Jätteroligt för honom och håller tummarna att det går bra!
Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards