emmawelinder

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Emma Welinder - 9 juni 2015 13:54


Hej! Idag är det en riktig slappedag för min del. Inget planerat, bara ligga i soffan och titta på serier så länge jag orkar:-)
Har dock ett spinningpass inbokat ikväll. Nu sedan jag skrev sista tentan har jag som mål under sommaren att gå ner i vikt, till den vikt jag hade innan och som jag kände mig bekväm i. Skolan är väldigt stressande och det som får mig att slappna av är choklad, vilket gör att vikten inte är där den brukar så det är vad jag vill fokusera på i sommar! Äta nyttigt och träna mycket. Väger mig varje onsdag så ska bli spännande att se hur mycket man har gått ner imorgon. Man tror alltid att man ska ha gått ner mycket mer än vad man gjort, men har ju 13 veckor på mig nu så får se vart det slutar. Känns skönt att vara igång på allvar och veta att ingen stress från skola eller jobb kommer göra att jag tappar fokus.
Igår var jag och Johanna ute och gick en kvällspromenad i drygt två timmar, så behöver verkligen vila benen inför spinningpasset ikväll!


Gjorde som sagt lite ärenden igår och hittade en fin sommarklänning och väska på HM. Hämtade även ut mitt paket från Nelly och den vita klänningen i spets passade så den behöll jag! Är verkligen i behov av nya klänningar, framför allt nu med lite dop framöver och midsommar!


Hoppas ni får en härlig onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards