emmawelinder

Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Emma Welinder - 31 oktober 2015 23:45


Hej! Nu ligger jag i sängen supertrött och ska strax däcka. Hela dagen idag har vi umgåtts med Andreas och Carro. Vi skulle först ses kl tio och köra till Alnarpsparken som ligger nära dem och gå där på förmiddagen. När vi gjort det så kände vi för att umgås mer så vi åkte hem till dom och hängde och lekte. Sen blev det att vi bestämde att vi skulle dricka drinkar på kvällen och göra pumpor. Jag och Chrille körde först hem och åt middag och körde sen till minneslunden i Kävlinge där min morfar ligger och tänkte ljud vilket var superfint nu när alla tänder, sen körde vi tillbaka till Lomma.
Kommer bilder från Alnarpsparken imorgon för saknar några bilder, men vi tog några hemma hos dom också!
Hoppas ni haft en bra lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards