emmawelinder

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Emma Welinder - 23 oktober 2015 12:54


Hej! Fick mycket gjort igår så idag blir det lite lugnare med plugget. Skönt.

Har helt kärat ner mig i ljuslyktor/ljusstakar från Skultuna. Vill ha allt för jag ser hur fint det skulle passa in i vårt framtida hus med den inredningen och färgval vi vill ha då.
Jag har alltid varit den som tänker ett steg längre och längre fram i tiden och vill veta att allt blir bra även då. Både jag och Chrille pratar ju mycket om framtiden och hur vi vill ha det och jobbar hårt för att uppnå det så bra vi kan.
Samtidigt vet jag att det inte alltid är så bra att planera för långt fram. Man kan ändra smak och stil och bunkra upp med saker till några år senare som man sen kanske inte vill ha när man väl är där är ju inte så bra.
Samtidigt så är det skillnad på att gå och köpa en soffa/barnvagn/tapet eller att köpa små ljus som man tycker är fina. Så blir kanske något från Skultuna i julklapp, är riktigt sugen på dom fem små!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards