emmawelinder

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Emma Welinder - 16 oktober 2015 22:40


Gokväll! Idag har jag varit hemma. Gick upp vid nio, trodde dock klockan var sju för det var så mörkt ute. Vilket grått väder det varit idag. Blev aldrig riktigt ljust. Man har varit bortskämd med fina höstdagar fram tills nu!
Satt och pluggade in allt som jag sammanfattat nu under veckan men var så himla trött så fick ta en paus och gå ut och gå en runda.

På kvällen åkte vi till Andreas och Carro och käkade pizza och umgicks. Kul att ha något att se fram emot när man suttit och pluggat hela dagen. Skönt att komma ut från lägenheten.
Nu blir det sängen för min del. Fullspäckad dag imorgon! Helsingborg på dagen och Malmö på kvällen!

Av Emma Welinder - 16 oktober 2015 10:08


Godmorgon! Sorry för dålig uppdatering. Livet går i 110 nu och nästan varje kväll har det varit någonting man måste fixa.
I onsdags så satt jag i skolan och pluggade till kl 16.30 Gillar att sitta på skolans bibliotek. Koncentrerar mig mycket bättre där än hemma där det finns så mycket annat roligt att göra! På kvällen var jag och Städade i furulund och sen gick jag och Chrille en lång kvällspromenad där.

Igår satt jag i skolan 8-19 och pluggade. Fick massor gjort vilket var skönt. När jag kom hem skulle jag skicka in en anmälan (eller vad man kallar det) till ett stipendium som jag söker. Sista anmälningsdagen idag så var tvungen att göra det på kvällen.


Hoppas ni får en härlig fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards