emmawelinder

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Emma Welinder - 21 oktober 2015 10:28


Godmorgon! Nu är det tentaplugg för hela slanten som gäller. Är riktigt tajt med tid så har inte tid till något annat. Kommer hem kl sju på kvällen från skolan, äter till halv åtta, tittar på tv till halv tio och sen går jag och lägger mig. Det är vad jag kommer göra fram till tisdag nästa vecka så om här blir väldigt glest med inlägg så är det därför! Finns liksom inget roligt att skriva om så istället för att tjata om att jag pluggar hela tiden vilket blir väldigt tråkigt så väljer jag hellre att inte skriva något. Blir kanske något inlägg till helgen eventuellt, men blir det inte det så vet ni varför och jag är tillbaka igen på tisdag som vanligt;-)

Hoppas ni får en bra vecka!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards