emmawelinder

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Emma Welinder - 12 oktober 2015 19:10


Hejsan! Igår kväll när jag låg i sängen och bara skulle kolla igenom mobilen snabbt såg jag att en i min klass skickat en länk till mig på fb. Öppnar den och ser att det kommit in hot mot studenter och lärare på Lunds Universitet. Trodde först inte riktigt på det men sen ser jag att det står överst på både Aftonbladet och HD. Ehhh, va! Kände redan då att jag inte ville till skolan imorgon. Även om oddsen att en skolskjutning skulle ske är liten så kändes det inte bra. Kl 01 får jag sms från Lunds Universitet att skolan stänger under måndagen. Kändes skönt att de tog det beslutet.

Jag och min projektgrupp (tillsammans med många andra lundastudenter) har suttit på Espresso house och skrivit istället. Inte helt fel!
Vi satt till halv sju och blev klara med hela rapporten!

Nu är jag sjuukt trött. Sov dåligt inatt.
Hoppas ni haft en bra måndag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards