emmawelinder

Alla inlägg under maj 2015

Av Emma Welinder - 1 maj 2015 22:36


Hejsan! Idag blev det inte så mycket plugg. Hann med en sväng till mataffären för att handla till grillningen imorgon. Satans sugen nu;-)
Ikväll var vi hemma hos Andreas och Carro och firade Liam. Kalaset för två veckor sen blev ju inställt pga sjukdom så det blev ett litet spontankalas ikväll! Jättetrevligt och massa god mat! Mycket bus och gos blev det ju såklart också!
Nu sitter vi mätta i soffan och slötittar på tv. Blir sängen snart.
Hoppas ni haft en bra fredag!

Hittade en väldigt passande ballong som jag inte kunde låta bli att köpa;-)

Ballongen var väldigt (!) rolig att sparka på

Av oss fick han kläder, målarböcker & pennor, och en bok!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards