emmawelinder

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Emma Welinder - 27 maj 2015 13:08


Hej! Idag är det en vecka tills jag är helt ledig. Har svårt att längta för det känns så overkligt. 13 veckors sommarlov, inget plugg, inget jobb. Bara göra det som får mig att må bra och komma tillbaka till mitt gamla jag! Kommer bli mycket fokus på träning och komma tillbaka till den kroppsform som jag känner mig bekväm i. Ser fram emot det!
Men har mycket att göra fram tills dess i skolan. Sitter som sagt i bibblan på skolan och pluggar och har hittat riktigt bra pluggro där. Av någon konstig anledning fungerar det inte alls hemma, trots att jag är själv och det är lugn och ro.
Nu har jag precis ätit lunch och ska göra ett ryck nu fram till kl fem, minst!
Hoppas ni får en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards