emmawelinder

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Emma Welinder - 23 maj 2015 21:17


Hej! Bakade ju lite vaniljbullar idag för första gången. Hehe, ja, det syns. Utseendemässigt blev det inge bra, hoppas på att dom är goda nu!
Nu sitter vi i soffan och tittar på Eurovision som dom flesta idag. Tycker själv inte att vårt bidrag är så där superbra i år men tydligen är den favorittippad så vi får se vad som händer!
Hoppas ni får en skön lördagskväll!

Av Emma Welinder - 23 maj 2015 10:06


Godmorgon! Vaknade superpositiv med massa energi idag, trots att det var klockan som väckte mig! Härligt när det händer:-) Är taggad på att få gjort en massa idag, inte bara plugga och sen däcka i soffan som annars. Så det var hög tid för en dagens-lista. Saker som jag vill göra under dagen skriver jag upp och sen stryker efter hand, älskar det! Dagen får dock börja med plugg, vilket också är det ända tråkiga (enligt mig). Sen tänkte jag helgstäda, älskar känslan av ett rent hem. Ett måste på helgen! Sen blir det träning och efter det tänkte jag baka. Ska prova något nytt nämligen sockerbullar/vaniljbullar eller vad det heter. Ser så himla gott ut så det får vi smaska på till Eurovision ikväll!
Chrille slutar inte förrän kl åtta ikväll så borde hinna med allt tills dess;-)
Hoppas ni får en härlig lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards