emmawelinder

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Emma Welinder - 30 december 2014 18:46


Gokväll!
Egentligen skulle jag jobbat idag också, men kände mig inte alls bra när jag vaknade imorse så fick stanna hemma. Har legat och vilat hela dagen så det känns lite bättre nu så håller tummarna inför imorgon!
Har småpysslat lite här hemma, slagit in paket och fick även hem fondue-settet jag beställt som tidig födelsedagspresent;) Hittade ett som var perfekt där allt ingick så jag slog till! Har så svårt att hålla mig när jag hittat något som jag vill köpa, är så rädd att det försvinner.
Nu är chrilles kyckling-curry gryta snart klar! Sen blir det film och kladdkaka så ska jag nog må bättre imorgon, med undantag för magen;)

Hoppas ni får ett underbart nyår imorgon! Imorgon är det exakt 5 år sedan Chrille och jag träffades:D

Va tvungen att ta upp den och kika;-)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards