emmawelinder

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Emma Welinder - 3 december 2014 21:37


Gokväll!
Idag va jag hemma halv tre. Satte mig och pluggade direkt och fick gjort det jag skulle så kände riktigt skönt!
Sen blev det lite tv innan jag lagade mat till när Chrille kom hem!

Ja det är ju svårt att undvika att höra vad som händer i politiken just nu. Nyval i mars! Helt ärligt är jag lättad, för tanken att Lövfen ska styra Sverige i 4 år har gjort mig mörkrädd. Finansministern är ju bara pricken över i:et. Riktiga fjantar båda två som gjort bort sig så! Hoppas nu att alliansen kan gå framåt och få den majoritet dom behöver så sosse-politiken kan gå och lägga sig. :-)

Nu blir det nog läggdags, går runt som en zombi här hemma! Inte hjälper det att lyssna på Jonas Sjöstedt på nyheterna. Vilket skämt, man kan inte annat än skratta!

Hoppas ni haft en bra onsdag:-)

Invigde dom nya juliga underläggen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards