emmawelinder

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Emma Welinder - 19 oktober 2014 23:52


Gokväll!
Vi började dagen med en lång sovmorgon, så skönt att inte ha en klocka som ringer! Sen åkte vi in till Malmö för att hämta ut bestick som vi hade beställt. Vi gillar dom vi har nu men vi har inte tillräckligt många när vi har kalas och tyvärr har dom slutat säljas så vi beställde 48 nya, alltså 12 utav var (kniv, gaffel, matsked, tesked) så nu har vi så vi klarar oss:-)
Efter det åkte vi direkt hem till mina föräldrar. Dom behövde hjälp med en kran som läckte så Chrille skulle titta på det och så passade vi på att fika scones!
Sen blev det upphämtning av en familjepizza påvägen hem och film resten av kvällen!
Imorgon ska jag till skolan en stund så blir upp tidigt.
Hoppas ni haft en bra helg!

Helt galet vad det har regnat idag! Här ser man inte halva övergångsstället.

Av Emma Welinder - 19 oktober 2014 13:49


Hej! Igår började vi helgen med en sconesfrukost! Sen blev det plugg för min del. Va inte riktigt min dag igår så Chrille va så söt och kom hem med blommor när han hade handlat:-)
Sen blev det tacogratäng till middag och pannacotta till efterrätt. Men, jag tabbade mig och tog i dubbelt så mycket gelatin så det blev inte så gott:-(

Nu är vi påväg från Malmö hem till mina föräldrar. Berättar om det senare idag!

Hoppas ni sitter inne och njuter i detta regnväder!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards