emmawelinder

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Emma Welinder - 9 oktober 2014 18:12


Gokväll! Idag slutade jag skolan kl 12 men fick inte vara hemma länge förrän jag skulle iväg och jobba eftermiddag 14-22 på tetra pak. Älskar att kunna hoppa in och jobba ibland, blir så bra extrapengar! Va inne en natt i september och har blivit två nätter och en eftermiddag i oktober än så länge. Hoppas på fler men om 2 v så är det tentavecka så blir en del plugg nu framöver.

Fredag imorgon men vill helst förtränga det då jag ska göra det jag hatar mest på denna jord, ta en spruta. Får se hur det går, fick panikångest igår och grät. Idag har det dock känts ok så får se hur det känns imorgon. Brukar kunna resonera och tänka som vanliga människor och övertala mig själv att det gör inte så ont och det går fort tills dess att jag går in i rummet och där tappar jag all kontroll och känner bara ren o skär panik.

Detta är en spruta mot livmoderhalscancer och skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte tar den och sedan får det. Så det ska göras!
Hur jäkla svårt ska det va liksom.

Hoppas ni har en fin torsdagskväll!

Min älskade hårnätkeps...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards