emmawelinder

Alla inlägg den 16 oktober 2014

HIT

Av Emma Welinder - 16 oktober 2014 22:11


Gokväll! Efter några få timmars sömn fick jag väldigt motvilligt stiga upp kl 13 idag. Riktigt trött men ville ställa om dygnet direkt igen. Spenderade eftermiddagen med att plugga, sen blev det träning på kvällen. Provade ett nytt pass även idag, HIT (High Intensive Training). Blev besviken på Core-passet igår men detta va riktigt bra! Intensiv träning med styrkeövningar med hög fettförbränning. Perfekt för det behöver jag verkligen träna! Kan erkänna att jag blev trött av uppvärmingen haha, resten av passet var bara ren vilja, ni vet när man är så trött men tänker inte ge sig så allting man gör blir lite sådär halvdant på slutet för där finns inte mer att ge. Kände mig verkligen som en valross, vill inte veta hur mina miner såg ut:P Kanske något sånt här! Men skam den som ger sig!

Haha!
Ha en fin kväll!

Av Emma Welinder - 16 oktober 2014 06:55


Äntligen hemma :-) Nu blir det att koka lite spagetti och sen sova!
Ha en bra torsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards