emmawelinder

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Emma Welinder - 2 oktober 2014 19:58


Hej! Idag när jag kom hem från skolan så har jag i princip suttit och tittat på The bachelorette hela eftermiddagen! Har varit en seg dag idag och det börjar ju bli lite spännande nu så kunde inte sluta mig ;-)
Ikväll blir det middag och mys i soffan framför lite tv och en kvällspromenad senare kanske!

Hoppas ni får en skön torsdagskväll!

Av Emma Welinder - 2 oktober 2014 08:27


Godmorgon!
Hur blev det redan torsdag?? Men klagar inte för då är det fredag imorgon :D
Vilken dimma det va när jag cyklade till skolan imorse. Lite mysigt dock!

Igår hade vi vår sista lab (tack gode Gud) för det va kaos! Vi stod och labbade med vår första uppgift i 3h och fick göra om den typ 7-8 ggr för att det blev fel innan vår labhandledare kommer på att det är maskinen (!) som är sönder!:O Alltså 3 h helt i onödan!

Hoppas på en bättre dag idag!:-)

En sammanbiten Emma som hoppas att 7 gången om ska bli bra!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards