emmawelinder

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Emma Welinder - 10 oktober 2014 23:16


Gokväll!
Åh, då va sprutan gjord! Bara två kvar :P
Det har nog aldrig gått så bra heller. Grät inte vilket aldrig har hänt förut. Vet inte om det var för att jag va så spänd så det gick inte liksom.

På vägen hem så köpte vi med oss scones och hämtade ut ett paket från Nelly! Sen kröp vi ner i soffan och tittade på film :-) Så mysigt! Tyvärr så började Chrille jobba kl 15 men då passade jag på att storstäda lägenheten inför helgen. Gillar att göra det ;-) Provade också kläderna jag fick hem men nästan ingenting passade! Så tråkigt:-(
Men, imorgon (eftersom jag var så duktig och tog sprutan) så sa Chrille att vi ska åka till Emporia och shoppa! Världens finaste pojkvän denna, vet inte vad jag gjort utan dig! Du gör allt för att jag ska ha det så bra som möjligt, varje dag! Du är det BÄSTA som finns! Dom bästa dagarna i mitt liv är dagarna med dig!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards