emmawelinder

Alla inlägg den 19 september 2016

Av Emma Welinder - 19 september 2016 20:20


Hejsan! Ja helgen försvann fort men vi hann ändå få helgkänsla tyckte jag. Jag pluggade ju på dagarna men i lördags kväll så kom Madde och Andreas hit och vi hade en riktigt trevlig kväll! Spelade bl.a spelet När då då? Andreas vann båda gångerna!

Till efterrätt lagade jag rabarberkompott men kakamulor och vaniljsås. Kommer nog ta glass nästa gång och göra havrekakor i ugnen:-)

I söndags kväll var vi på bio och såg Bridget Jones baby. Såå bra. Jag skrattade så jag grät!


Nu tre veckor framöver i skolan kommer det vara extremt mycket. Johanna och jag har bestämt oss för att sitta 8-19 nästan varje dag..
Så ekar det lite tomt så vet ni varför.

Hoppas att ni haft en bra helg!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards