emmawelinder

Alla inlägg den 3 september 2016

Av Emma Welinder - 3 september 2016 07:57


Godmorgon! Lördag idag och jag gick upp kvart över sju för jag har såå mycket plugg som väntar. Men har längtat att få börja beta av. Hatar att ha saker liggandes. Det är så stressande så hoppas på att få mycket gjort idag och även hinna med en löptur innan chrilles systers kalas ikväll!

Igår så gjorde vi klart det sista på kaninburen. Chrille har ju byggt stommen helt själv och jag älskar verkligen buren. Han hann dock inte mer innan vi köpte Hugo så i torsdags och i fredags så har vi hjälpts åt med inredningen vilket var kul! Jag tycker att Hugo har fått det superfint!


Vi har satt ett galler/staket längs balkongen och ska bygga en ramp ner från buren så att han kan springa ut och in när vi är hemma.
Vi satte oss på balkongen en stund igår kväll och lät Hugo springa runt och han verkar älska det!
Vi har ju även köpt ett koppel så att vi kan gå ner med honom på gräset. Tänkte ta en liten "promenad" i helgen om vädret tillåter.

Hoppas ni får en fin lördag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards