emmawelinder

Alla inlägg den 8 september 2016

Av Emma Welinder - 8 september 2016 19:47


Hejsan! Redan fredag imorgon, ska bli skönt med en mysig fredagskväll med god mat och bra serie.
Idag har jag pluggat hemma under dagen och ikväll innan middagen så var jag på spinning. Skönt!

Jag har beställt hem lite nya klädesplagg, ett par byxor och en tröja som jag hoppas ska passa bra ihop och perfekt till höstens middagar. Den andra tröjan från gant känns så perfekt avslappnad till ett par slitna jeans. Hoppas att kläderna ska passa!


Påväg hem från spinningen så stannade jag och plockade lite gräs till Hugo :-)


Blev även en liten slappestund alla tre:-)

Hugo gillade verkligen sängen!

Hoppas ni haft en bra dag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards