emmawelinder

Alla inlägg den 4 september 2016

Av Emma Welinder - 4 september 2016 09:28


Godmorgon! Hehe ja det blir ganska mycket kaninuppdateringar nu. Men det är det roligaste att skriva om nu eftersom annars så sitter jag bara och pluggar hela dagarna. Gick upp kl sju igår för att sätta mig och plugga tidigt. Vid halv två så orkade jag inte mer så jag satte på Hugo sitt koppel och gick ner på en gräsplätt precis nedanför lägenheten. Tänkte att han skulle få upptäcka lite mer än balkongen. Men när jag släppte ner honom så sprang han bara kring fötterna på mig så jag satte mig ner och då hoppade han upp i knät. Sen satt han där i ca 15 s, sen hoppade han ner och åt lite gräs och sen hoppade han upp i knät igen och så höll det på i 20 minuter. Jättegulligt!

På denna bilden ser man verkligen hans lejonman! Hans ras är ju lejonhuvad dvärgkanin.

Här hoppade han ner och åt lite gräs.

Och sen upp i knät igen :-)

Det var en mysig stund och det är så skönt att ha något som tar bort ens tankar om plugg helt!

På kvällen så var vi på kalas hos Chrilles syster vilket var väldigt gott och trevligt! Hoppas ni får en bra söndag. Här i Lund ska det regna hela dagen. Perfekt myssöndagsväder!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards