emmawelinder

Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Emma Welinder - 14 juli 2016 21:21


Hej! Sista nattpasset idag sen är det helg, och en rolig sådan då det bär av till Halmstad med bästa tjejerna!

Det har gått förvånansvärt bra att jobba natt. Har inte alls varit trött på natten. Trivs även jättebra på jobbet vilket jag inte riktigt räknade med eftersom jag aldrig gillat industri riktigt, men jag lär mig supermycket och det är faktiskt intressant. Och kollegorna är snälla:-)

Igår så kom jag över värsta dealen! Jag har haft en vision av hur jag vill att bordsdukningen ska se ut på bröllopet. Ett fint blomsterarrangemang i mitten (runda bord) och fina små ljus runtomkring. Har börjat hålla utkik lite i affärer och igår av en slump så kom jag in på Hemtex rea, och där fanns precis sådana ljus jag tänkt mig. Dom kostade 49kr/st men var nedsatta till 19kr/st, plus att för varje 2 st man köpte fick man ytterligare 25% rabatt. Ehhhh, oddsen för det? Så nu är 56 stycken ljud påväg hem till oss :D

Dom är helt perfekta!

Visionen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards