emmawelinder

Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Emma Welinder - 3 juli 2016 19:25


Gokväll! Igår slutade Chrille kl nio på morgonen så han hade handlat hem lite god frukost!


Vi gjorde lite ärenden på dagen, handlade bland annat hem lite nya blommor från Plantagen.


Jag kände mig väldigt rastlös och ville inte landa på soffan än så vi åkte hem till mina föräldrar och det blev en helkväll med pizza, spel och fotboll. Vilken match det blev mellan Tyskland och Italien!

Idag jobbar Chrille igen så jag har verkligen legat på latsidan. Försöker att få mig själv att slappna av så mycket jag kan för jag behöver det, även om jag blir rastlös.
Var ute och sprang i 50 min, tror det blev en 7-8 km vilket var skönt!


Snart kommer Chrille hem och då blir det fonduekväll <3

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards