emmawelinder

Alla inlägg den 9 juli 2016

Av Emma Welinder - 9 juli 2016 19:33


Hej! Det var skönt att få sova tills man vaknade idag. Jag körde en snabb sväng till Kävlinge efter frukost så att min andra tärna också fick prova tärnklänningen, och den satt finfint!
Sen Städade jag, och hämtade upp Chrille så åkte vi ut till Center Syd. Han skulle ha en tröja men lite mer än så fick följa med hem. Bland annat en kaffetermos från Eva Solo som jag har haft ögonen på, och som jag nu hittade på rea! Blev även en sväng inom Plantagen för lite helgblommor:-)
Nu blir det massa god helgmat!


Några roliga tavlor jag också hade kunnat tänkta mig att köpa:

Av Emma Welinder - 9 juli 2016 00:26


Godnatt! Klockan är halv ett snart och jag ska lägga mig och sova alldeles strax. Imorse gick jag upp vid halv tio, åt en knäckemacka och stack sedan ut och sprang 8 km. Superskönt.
Vid ett åkte vi hem till chrilles syster och fikade och gosade lite med lilla Kajsa.
Nu på kvällen gick vi ner i stan och åt pizza på Romana. Riktigt gott!
Nu har vi tittat klart på fjärde säsongen av The Americans, och jag ska lägga mig!
Hoppas ni haft en bra fredag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards