emmawelinder

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Emma Welinder - 9 december 2015 08:15


Godmorgon! Så var det onsdag. Det ska bli så skönt när denna veckan är över. Projektet är inlämnat och det är slutspurten nästa vecka innan "jullovet". Till helgen ska jag dock vara helt ledig! På lördag hugger vi gran och julbakar, och på söndag blir det mer bak och fix till kalaset med min släkt på kvällen. Blir ett juligt kalas!
Nu ska jag sätta mig och plugga här hemma och sen ska jag till skolan kl 13 och köra projekt. Wii.
Längtar till ikväll, då ska jag kika på det senaste bachelorette avsnittet.

Igår kväll tog vi en långpromenad ner i stan. Så himla mysigt och fint det var med alla lamor och julbelysning.

Alla dessa lampor i granen! Den var dock 10 ggr finare i verkligheten!

Ha en bra onsdag!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Emma heter jag och är 23 år. Jag bor i Lund tillsammans med min fästman där jag studerar på LTH till Civilingenjör i kemi. Mina intressen är att träna, baka, shoppa, fotografera och såklart umgås med mina vänner och familj!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards